پاورپوینت نقش بيمه در سرمايه گذاريها

دسته بندي : عمومی » سایر
دانلود پاورپوینت با موضوع نقش بيمه در سرمايه گذاريها،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
خدماتي را كه بيمه به سرمايه گذار ارائه ميكند ، مي توان به  
هفت گروه تقسيم كرد :
 1) تامين كننده امنيت مالي براي فعاليتهاي بازرگاني:
 با پوشش بسياري از بيمه ها همچون بيمه مسؤوليت، بيمه اعتبار، بيمه كشتي، بيمه حمل ونقل و . . . در سطح گسترده با جبران خسارت و زيان هاي مالي، بازرگانان را در مقابل و مواجهه با بي تعادليهاي مالي ناشي از تحقق ريسكهاي احتمالي حمايت مي كند 2) افزايش دهنده كارايي بازرگانان :
طبيعي است كه انتقال ريسكهاي اتفاقي بر دوش بيمه گر، باعث افزايش توانائي بازرگان ميگردد . هنگامي كه خاطر وي ازبرخي خطرهاي احتمالي آسوده شود وتامين كافي ازطريق بيمه بدست آورد، آنگاه كليه تلاش خود را معطوف به عوامل مستقيم ومهم تجارت و سرمايه گذاريهاي خود خواهد كرد وقادرخواهد بود تعهدات خود را در صحنه رقابتي بازار بهتر و به موقع انجام دهد .
بطور مثال شخصي سرمايه اندك خود را در امر تجارت صادرات بكار مي اندازد ؛ سرمايه گذاري اين شخص در معرض تهديد خطرهاي ناشي از حمل ونقل، آتش سوزي و ... هم قراردارد. او ممكن است بعد از مطالعه وشناخت خطرهاي مختلفي كه كسب و پيشه جديدش را تهديد ميكنند، از سرمايه گذاري كه تنها پس انداز وهمه سرمايه اوست پشيمان شود. لذا با اتكاي به بيمه است كه اين جوان با خيال آسوده تر مي تواند ذهن خود را تنها منعطف به فعاليتهاي رقابتي وتبليغاتي بازار نمايد و موفق شود.
دسته بندی: عمومی » سایر

تعداد مشاهده: 2383 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:148 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش.