پاورپوینت پژوهش های مصرف کننده

دسته بندي : مدیریت » مدیریت بازاریابی
دانلود پاورپوینت با موضوع پژوهش های مصرف کننده،
در قالب pptx و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
مقایسه بین پژوهش بازاریابی و پژوهش مصرف کننده
تحقیق مشتری
روش های پژوهش رفتار مصرف کننده
تحقیق کمی
نقاط قوت تحقیق کمی
نقاط ضعف تحقیق کمی
تحقیق کیفی
تفاوت روش کمی و کیفی
ترکیب یافته های تحقیق کمی و کیفی
گام های اصلی فرآیند تحقیق مصرف کننده


قسمتی از متن:
به منظور دست یابی به موفقیت، یک شرکت می بایست نیازهای گروه های خاص مصرف کنندگان را درک کند و سپس این نیازها را همان طور که یافته های تحقیق بازاریابی به منظور بهبود تصمیم گیریهای مدیریتی مورد استفاده قرار می گیرد، یافته های تحقیق مصرف کننده نیز مورد استفاده میباشد. مطالعه رفتار مصرف کننده، در تمامی شاخه های آن، بازاریابان را قادر می سازد که پیش بینی کنند که مصرف کنندگان چگونه به پیام های ترفیعی واکنش نشان می دهند و دریابند که چرا آن ها تصمیمات خریدی که انجام می دهند را می گیرند.

تحقیق مصرف کننده زیر مجموعه منحصر به فردی از تحقیق بازاریابی است که شایستگی استفاده از روش های تحقیق تخصصی به منظور جمع آوری داده های مشتری را دارد. تحقیق مصرف کننده بازاریابان را قادر به مطالعه و فهم نیازها و خواسته های مصرف کننده می سازد و این که آن ها چگونه تصمیمات مصرف را می گیرند ...


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "پژوهش های مصرف کننده" می باشد که در حجم 23 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس های مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و رفتار مصرف کننده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی

تعداد مشاهده: 9679 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:1,318 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب pptx و در 23 اسلاید، قابل ویرایش.